Herkes aynı anda hem iyi hem de kötü değil midir? Nefes alıyor olmaları ve bir gün daha atlatmaları anlamında iyilerdir, pek çok önemli veya önemsiz açıdan iyi değillerdir.
Amaçsızca çiçeklere bakarken insanların da gerçekten iyi tarafları olduğunu düşündüm. Çiçeklerin güzelliğini keşfeden de, çiçekleri seven de insanlardı sonuçta.