Ah bu ferdâ…İşte kadınların kaderi.Sevilip de sevilirken bir gün sevilmemeye mahkûmiyet için kalbinde nasıl bir tahammül olmalı? Ben daha düşünürken mustarip oluyorum…
Bende anlaşılmayacak haller var.Ruhumun karanlığına bakıp da benim bile korktuğum anlar oluyor. Öyle anlayamadığım hallerim var ki mümkün değil tasavvur edemezsiniz.