Züleyha

Züleyha
@zleyhaakst
Kendine değer ver ve onun değerIerini oIgunIaştır. Çünkü sen bedeninIe değiI, ruhunIa insansın.
Kuran-ı Kerimi okudukça o senin gören gözün, duyan kulağın olur, unutma...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumuşluğun bir kıymet-i harbiyesi kalmadı. Eskiden böyle değildi.
Ona dönmek başka bir dünyanın kapısını çalmak demek...
Zaman... Her zaman aynı. Güneş aynı, ay aynı, ağaçlar ve insanlar aynı, sevgi ve nefret aynı, korku ve ümit hep aynı. Dua aynı. Kıble tek.
‘’Aklına Nana'nın bir keresinde söylediği şey geldi; her bir kar tanesinin,dünyanın bir yerinde haksızlığa uğrayan bir kadının ağzından dökülen bir ah olduğunu. Bütün bu iç geçirmeler gökyüzüne yükseliyor,bulutlar halinde toplanıyor,sonra minicik parçalara bölünüp sessizce aşağıya,insanların üstüne yağıyordu. Bizim gibi kadınların neler çektiğinin göstergesi,demişti. Başımıza gelen her şeye nasıl sessizce katlandığımız."