Aşkımı asla kelimelerle ifade etmedim, ama bakışların kendine özgü bir dili varsa, dünyanın en saf varlığı bile aşkımdan ayaklarımın yerden kesildiğini anlardı.
Tanrıların en adil olanına dua ederken insanların, "Günahlarımızı bağışla," diye değil, "Alçaklıklarımız için bizi perişan et," diye yakarması çok daha yerinde olurdu.