zrleess

zrleess
...çaba bizim,hüküm Allah'ın...
"Kırdılar tazecik yeşil dallarımızı Kırdılar kitap tutan ellerimizi Kanına girdiler çocuklarımızın.."
Sayfa 52
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
William Shakespeare 66.Sone
Vazgeçtim bu dünyadan tek ölüm paklar beni, Değmez bu yangın yeri, avuç açmaya değmez. ... Vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, Seni yalnız komak var, o koyuyor adama.
Savaş,insanlığın en karanlık gölgesidir.
Şu vicdanını , merhametini , insafını yitirmiş dünyada benim tek dayanağım sensin .
Sayfa 378
Çünkü acı, gidenin değil; kalanın hikayesidir. Ve hikayeler kalanlara aittir.. Stefan Zweig