zrleess

zrleess
...çaba bizim,hüküm Allah'ın...
“Baktığını görmeyen yaktığını görür mü hiç ?
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bazen bir şey kaplıyor içimi,sanki bir çeşit sıkıntı… Sanki hayatımda eksik olan bir şeyler varmış gibi geliyor.”
Allahım… Ulaştıktan sonra kurtulmaya çalışacağımız şeyleri istetme…
“Gözlerimi dolu görmedin diye göğsüm ağrımaz mı sandın ? “
“Sevilmek… o anlamda sevilmek, ne güzel bir şey.”