__Çünkü Aşk, ne çöl gibi devinimsiz durmaktan ne rüzgar gibi dünyayı dolaşmaktan, ne de senin gibi her şeyi uzaktan görmekten ibarettir. Aşk, Evrenin Ruhu'nu değiştiren ve geliştiren güçtür...
__Bende herkes gibiyim.
Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum.
__Çünkü insanlar resimlerin ve sözcüklerin büyüsüne kapılıp sonunda Evrenin Dil'ini unuturlar.
Ne istersen yap, engel olmayacağım sana. Yalnızca bir șey isteyeceğim senden, insanlarla konuşurken dikkatli ol. Korkmak gerekir insanlardan... Birbirlerinden nefret eder insanlar. Hasistirler, kıskançtırlar. Hepsi öyledir. Onları suçlamaya, eleștirmeye bașladığında nefret ederler senden, yok ederler seni.
'' "Daha çok anlat” dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız." ''
Ah be can!
İçimden çıkıp gitmene gönlüm el vermiyor.
Sanki çamurda boğuldum gibi, sanki yokluğunda baya dağıldım gibi ve her zamanki gibi bir tarafımsa dağılıp parçalanmaya hemen hazır gibi...
Sanki acı kambura bahşedilmiş bir nimet,
cesaret sensizlikle başa çıkmamı sağlayan ganimet
ve ben kibrimin yarattığı bir tufandan ibaret, ne gitme diyebiliyorum ne de hakkını helal et….