Zülal Özlü

Zülal Özlü
@zulal7
Sakarya
6 Kasım 1997
7 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Sözü yasaklamalı Ömür hanım yasaklamalı...Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Karşılaştığım ve konuşabildiğim anda okuyabileceğim daha çok şiir var aklımda ve artık konuşmalıyız. Çünkü şiirler ağırlık yapıyor zihnimde...
Sayfa 111
Kim kötülüğü tek başına üstlenebilir ki? Ya da hangi kötülük bir yönüyle kutsanmadan işlenmiştir?
Sayfa 88
Ben akşam çayını bazen Bask'ta, bazen Şili'de, Somali'de, İskoçya'da içiyorum. Bunun adı dostluktur doktor: Sınırlar, yürümesini bilmeyenler içindir.
Sayfa 19
Ayrılık dedim, kavuşma dedim '' İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi'' dedim.
Sayfa 26