Nihayet insanlıkta öldu haber aldigimiza göre uzun zamandir amansiz bir hastalikla pencelese insanlik dun hayata gözlerini yummustur bazi arkadaslarimin once bu habere inanmak iztememisler yahu insanlik oldumu deye mirildanmaktan kendilerini alamamislardir bu nedenle gazetelerinde insanlik oldumu yada insanlik olumu biciminde buyuk başliklar yayinlamakla yetinmislerdir fakat acı haber kisa zamanda yayilmis ve gazetelere telgıraflar telefonlar yağmıştır herkes insanligin son durumunu oğrenmek istemiştir bazıları bu haberi bir kelime oyunu sanmışlarsada yapılan araştırmalar bu acı gerçegin dogru oldugunu göstermistir evet insanlık artık aramızda yok insanlıktanuzun suredir ümidini kesenler yada hayatinda insanlıgın hic farkinda olmayanlar bu haberi hiç yadırgamamıslardır fakat insanlik aleminin bu büyük kaybı birçok yürekte derin yaralar açmış ve onları ürkütücü derin bir karanliga sürüklemistir okadarki bazıları insanlık artık aramızda olmadığına göre bir alemdende söz edilemicegini ileri surmeye başlamışlardır bize göre böyle geniş yorumlarda bulunmak icin vakit henüz erkendir insanlık artık aramızda dolaşmasa bile hatırası gönüllerde her zaman yaşıyacak ve çocuklarımız bizden bir zamanlar insanlıgın oldugunu bizim gibi nefes alip ızdırap çektigini ögreneceklerdir insanligin güzel ve çekingen yüzünü bende görür gibi oluyorum zavallı insanlık kendini belli etmeden sokaklarda dolaşır ve insanlik icin bişeyler yapmaya çalışanları sevgiyle izlerdi bugun için insanlik ölmüşsede onun ilkeleri akıllara durgunluk veren canlilikla aramızda yaşamaya devem edecektir insanlıktan paylarını alamayanlar icin o zaten bir öluydu onun buladar uzun yaşamasına şaşılıyordu yıllarca önce küçük bir kasabada dünyaya gelen insanlık dünya savaşlarından birinde cok rutubetli bir siperde
Allah kahretsin albayim insan anlatmak istiyor öyle budalaca özleme kapiliyor biryandanda hiç konuşmak istemiyor tıpki oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor fakat benimde sevmeye hakkım yokmu albayım yok peki albayım bende susarim ozaman gece kondumda oturur anlaşılmayı beklerim fakat albayım adresimi bilmeden beni nasil bulup anlicaklar sorarım size nasil kim bilicek benim insanlardan kaçtıgımı ben ölmek istiyorum sayın albayım ölmek biryandanda göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacagını seyretmek istiyorum tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan biryandanda kılına zarar gelsin istemiyor küçük oyunlar istemiyorum albayım kelimeler kelimeler bazı anlamlara gelmiyor