zumrudanka

zumrudanka
@zumrdanka
"Bazen fırtınalar iyi gelir insana.Tekneyi biraz yıpratır ama güvertede hiç pislik bırakmaz. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimseyi kaybetmedik biz. Daha fazla üzülmeyelim diye Allah bazı insanları hayatımızdan aldı hepsi bu...
°°Ezilmiş,hor görülmüş kınanmış,ötelenmiş nice insan var. Bu kitapta bir kaçına tanıklık ediyoruz.insanları dış görünüşleriyle değerlendirmeden önce içindeki fırtınalara şahit olmak gerekir.°°°°
"°°°Senin gönlün değişirse,dünya değişir."
°°°Yaşamaya değer bir yaşamın peşindeyim;ve bir de,bilmeye değer bilginin.