Ahmet

Çünkü insan yalnız kaldı mı, kim olursa olsun, ne olduğunu görüyor.
Sayfa 36 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Ahmet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
15 günde okudu
·
2022 9. kitabı
Dino Buzzati
8.2/10 · 19,9bin okunma
İnsanın, tek başına olduğu ve hiç kimseyle konuşamadığı zaman bir şeye inanması çok zordur.
Sayfa 193 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Neden hiç kimse asla doğruyu söyleme cesaretini göstermedi?
Sayfa 171 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Önünde öyle çok zaman vardı ki. Yaşamdaki tüm güzel şeyler onu bekliyor gibiydi. Aceleye ne gerek vardı?
Sayfa 77 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu