her birimizin nasıl kendimize özgü bir yürüyüş tarzı varsa, her birimizin hissetme, düşünme ve olaylara bakış biçimi de kendine özgü. eğer bunu düzeltmek istersen, bu değişim bir gecede olmuyor ve eğer zorlama olursa başka bir yerden patlak veriyor.
"bilmiyorum, bazen yüreğimde sert bir kabuk olduğunu düşünüyorum. hiçbir şey o kabuğun içime giremiyor sanki. birini gerçekten sevebileceğimden şüphe duyuyorum."