"N'oldu,Zezé?"
" Hiç şarkı söylüyordum."
" Şarkı mı? "
" Evet."
" Demek ki kulaklarım sağır olmuş."
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi?Sesimi çıkarmadım .Bilmiyorsa benden ögrenecek değildi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Isırgan otu biraz çabayla yararlı hale gelecekken ,ihmal edildiğinde zararlı bir ota dönüşüyor.O zaman onu kökünden koparıyorsunuz.Çoğu insan ısırgan otuna benzer!"demiş ,kısa bir sessizliğin ardindan eklemişti : "Dostlarım,şunu aklınızda iyi tutun ,köti ot ya da kötü insan yoktur,sadece kötü çiftçiler vardır."