Dünyadaki bunca bunalımların, kavga ve dövüşlerin sebebi dosdoğru olamayan kendi nefislerimizdir. İnsanoğlu hasetle, hırsla, aç gözlülükle bakmayı terk edip sevgiyle bakmayı öğrenmedikçe sancılanmaya devam edecektir. Sancıyı tedavinin yolu da yine sevgiyi aramak, yaşamak, uygulamakla mümkündür.
"Kalbini kin ve düşmanlıklardan arındır, kalbi düşmanlıkla meşgul olan kişi, faydalı işler yapamaz. Çünkü kalp, iyilikle doludur ve iyiliğe zıt meşguliyeti barındıracak kadar geniş değildir."
Müslümanlığı terörist ilan eden bir anlayış herkesin İslam'a özgü hoşgörü ve barış içinde yaşamasına göz yumar mı sanıyorsunuz? Ayrıca Yahudiler buna razı olur mu?