Oya Baydar’ın çok beğenerek okuduğum romani.
Ülkü, Arın , Ömer adli kahramanların ve siyasi ve aşk yaşamlarını anlatmaktadır.. Kurgusu cok gelismis , post-modern anlatim tarzi insani romana surekli bagli kirmaktadir. olay-durum benzetmeleri romandan surekli haz almayi sagliyor. okunmasi gereken surukleyici, yogun ve bilgilendirici bir roman.