"İnsanın çocuksu, temiz vicdanı tohumun içindeki öz gibidir. Bu öz olmadan hiçbir tohum gelişemez ve bizleri ne beklerse beklesin, insanlar yaşadıkça hak, doğruluk denen şey de orada var olacaktır."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes kendisi için, kendi zevki için yaşıyordu. Bütün o Tanrı, doğruluk üzerine olan laflar boştu. Arada Katyuşa’nın aklına birtakım kuşkular geliyor, dünyanın niçin böyle kötü olduğunu, niçin herkesin birbirine ıstırap vermek için uğraştığını düşünüyordu. Sonra bu konularda kafa yormanın boş olduğunu anladığından, vazgeçiyordu.
Aydınlık ve gölge nasıl yan yana ise, insanın kaderi de öyle, mutluluk ve acıyı beraber getiriyordu: Bir yanda kıvanç, bir yanda kaygı. Hayat dediğin böyleydi işte...