En temel psikolojik gerçek; kendinden emin olmaya alışkın değilsen özgüven kibir gibi gelir, pasif olmaya alışkınsan hakkını savunmak saldırı gibi gelir, eğer ihtiyaçlarının karşılanmasına, mutlu edilmeye alışkın değilsen kendini önceliklendirmek bencillik gibi gelir! Bence budur.