Lavinia

"Hayatta hiçbir şey nedensiz değildir. Elbet benim de yolumun buradan geçmesinin bir nedeni vardır. Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ' En büyük savaş, cehalete ve gericiliğe karşı yapılan savaştır.' demiş. Benim de önümde kocaman bir savaş var. Ben bu savaşta, böylesi önemli bir savaşta, en önde gitmeye, kurşun yemeye, hatta ölmeye hazırım."
Sayfa 39·Kitabı okudu
Hayata Dair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kanla ıslanmayan toprak vatan olmazdı ya, burası nice yiğidin kanıyla yıkanmıştı.
Sayfa 33·Kitabı okudu
"Yalan, benim için bir sığınaktı."
Her şeyi kaybetmek yeniden başlaman için bir şans mıdır¿ Yoksa artık pes etmen gerektiğine dair bir işaret mi?
Hayata Dair
" Daha önce de defalarca kez aşamayacağını sandığın duvarlar gördün ama pes etmedin. Gerektiğinde tüm yolu geri dönüp farklı bir yol aradın ve buldun."