Bir hikâyeden bahsetmek ne zor iş!
O hikayenin baş kahramanıysan hele,
Sözcükler dile gelse ne değişecek?
Yazmak çare midir dertlere?
Bana zor ,bana zor bazı şeyler.
Aşılmak istenen ama aşılmaması konusunda ısrar edilen bir çitle kavgalıyım bugün.
Ben inadım o da gözü kara.
Gözümden akan çaresizlikler önümü kesmiş
Bırakın beni
Bitabım bu güz.
Herkes elbet düzlüğe çıkar derler.
Benim de akıbetim böyledir
Olur sahi değil mi?
Düzlüğe çıkmam için kaç harf tüketmem gerek?
Kaç beyaz fon daha feda etmeli kendini benim için?
Affedin soru sormayı severim
Yine mi darlattım sizi!