Bazı zaman oluyor, hiçbir yer eskisi gibi olmuyor. Sanki bize ait değil artık sevdiğimiz şehir, oynadığımız sokaklar, ülkemiz, hatta evimiz. Hiçbiri... Özbayrak, "Hiçbir yere sığamıyoruz Necdet." diyor ve ekliyor: "Belleğimizdeki kente sığarız belki." Kim bilir sevgili okur. Kim bilir bir gün bir kent kurulur, kuşlar özgür, düşler özgür, fikirler özgür olur. Var olun.