Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni.Alışkanlıklarımı, özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna...
Belki Gelirsin diye bekledim saatlerce.
Hani Gözlerini görürüm,
Belki buluşur gözlerimiz dedim.
Ama sadece demek ile kaldım.
Ne sen geldin,
Ne de Gözlerin....