TUFAN

TUFAN
@12tht
Kimseyi küçümseme noktada küçüktür ama bitirir cümleyi.
Sende yüreğim var, canım var, aklım fikrim var, sende her şeyim var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz başka severdik. O yüzden başka sevemedik
Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen boşuna yorma derdi, boş yere mağaramdan çıkarma beni.Alışkanlıklarımı, özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna...
Belki Gelirsin diye bekledim saatlerce. Hani Gözlerini görürüm, Belki buluşur gözlerimiz dedim. Ama sadece demek ile kaldım. Ne sen geldin, Ne de Gözlerin....
-Boş yere canı yanmaz insanın.Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen.