"...ne de olsa, yeryüzünde bir gün geliyor, hak yerini buluyor, kimsenin yaptığı kötülük cezasız kalmıyor. Hak ve adalet var...ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak..."
"Bu karanlık ve sıkıntılı manzara ne güzeldi!
İçime çektiğim bu ıslak hava ne kadar tazeydi!
Yaşamak, tabiatın en güzel kımıldanışlarını sezerek hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak..."