Merhaba 1k'nın değerli okurları,
Merhaba Konyalı okurlar,
İlk üç buluşmayı geride bıraktık. Şimdi de dördüncüsü için kolları sıvıyoruz. Gelenler geldi, görenler gördü. Bir erenler meclisi olmasa da, bir dostlar meclisi oldu bizim için bu buluşmalar. Belki aranızdan yenileri de aramıza katılır diyedir bu nacizane duyurular. Gelmek, görmek, katılmak isteyenler yoruma gelmek istediklerini yazsınlar...
Malum bahar geldi. Kitap da adı gibi... Bir mekana sığmadık. Bu sefer dışarılara taşıyoruz.
Buluşma Tarihi: 5 Mayıs 2018 (Cumartesi)
Buluşma Saati: 14.30
Buluşma Yeri: Alaaddin Tepesi (Çimlere çömecez bu ay :D)
* Koordinat (Lokasyon) bilgilerini vermeye gerek yok sanırım. :)
Üzerinde tartışılacak kitap: Bulantı
Katılım Koşulları:
* Katılım sağlamak isteyen okurların; kitabı okumuş veya kitap hakkında bilgi sahibi olması,
* Buluşmaya gelmek için herhangi bir engelinin olmaması,
* Buluşmaya katılmak için istekli olması,
* Buluşmaya gelmek istediği halde, şimdi yabancılık çekerim tereddütünü üzerinden atması, gibi bir takım zırvalıklar işte. Siz gelmek istiyorsanız, yorumda belirtin ve çıkın gelin :)
Katılımcılar:
1 - Homeless
2 - Rukiye
3 - Beyza
4 - https://1000kitap.com/beydervis
5 - Ömer Faruk
6 - philodendron
7 - Kelebek Etkisi
8 - https://1000kitap.com/cennettekiagac
9 - Leyloi
10 - https://1000kitap.com/ismet421
Merhaba 1k Ailesi,
Gün itibariyle üçüncü etkinliğimizi de tamamlamış olduk. Daha önceki buluşmalara nazaran bayağı yoğun ve kültürlendiğimiz bir buluşma oldu. Sadece kitap mı konuştuk? Hayır tabii ki. Hangi konulardan bahsettik? Neredeyse girmediğimiz konu kalmadı dersem abartı olur. Ama konudan konuya, daldan dala atlayan maymun gibi atladık. Boş mu konuştuk? Hayır. Kötü müydü? Hayır. Zevkli, güzel ve bol bol bilgi bombardımanına tutulduk. Gayet hoş ve zevkliydi. Bir dahaki buluşmalara diğer Konyalı okurları da bekleriz.
Tahminen Mayıs'ın ilk haftası olur bir sonraki buluşmamız. Biraz cebren de olsa bir sonraki buluşma için Bulantı 'yı okumaya karar verdik. Diğer buluşmaya gelmek isteyen okurların kitabı okumaları, spoiler yememek adına kendileri için faydalı olur.
* Fotoğraf paylaşımı yapmayacağız. Çünkü fotoğraflar felaket kötü çıkmıştı. :)
Bir dahaki buluşma iletisi altında ve buluşmada görüşmek üzere, sağlıcakla kalın dostlar.
"Bir şeyi çok iyi yapıyorsanız, bir süre sonra, dikkatli olmazsanız gösteriş yapmaya başlıyorsunuz. Ve sonunda iyi olmaktan çıkıyor yaptığınız." (Çavdar Tarlasında Çocuklar, syf: 121)
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir. Ama öylesi pek bulunmuyor.