Nurrr...

Nurrr...
@1_Kitapsever
Zaman beni haklı çıkardığında, hala yaşıyor olmak istiyorum. !
Kim benim için üzülecek? Ve işte belki de, yabancı bir yerde, yabancı bir evde, yabancı bir köşede öleceğim! Tanrım yaşamak ne kederli şey.
Reklam
Eğer başkasının olan her şeyi insanın kalbine alması ve aynı güçte hissetmesi mümkün olsaydı, doğrusu insan bundan en mutsuz insan olurdu.

Nurrr...

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2024 62. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 77bin okunma

Nurrr...

, bir kitabı yarım bıraktı
Adalet Ağaoğlu
8.3/10 · 2.906 okunma