Nurrr...

Nurrr...
@1_Kitapsever
Zaman beni haklı çıkardığında, hala yaşıyor olmak istiyorum. !
Şimdi bu tuhaf bir şeydir, ama yaşanması iyi olan şeylerle geçirilen güzel şeyler çabucak anlatılır ve dinlenmesi pek keyifli değildir; öte yandan rahatsız, yürek oynatan, hatta dehşet verici şeylerden iyi bir hikaye çıkabilir, her halükarda anlatılmaları uzun sürer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Bir sakıncası yoksa nereye gittiğini sorabilir miyim? *İleriye bakmaya. -Ya seni tam zamanında geriye döndüren neydi? *Arkaya bakmam.

Nurrr...

, bir kitap okudu
6/10
·246 syf.·
2024 42. kitabı
Vüs'at O. Bener
0/10 · 17 okunma

Nurrr...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·81 syf.·
Beğendi
·
2024 41. kitabı
André Gide
7.7/10 · 6,7bin okunma
"Gözleri olanlar, görmenin mutluluğunun farkında değiller," dedim nihayet. "Ama gözleri olmayan ben, işitmenin mutluluğunun farkındayım," dedi bir anda.