Şimdi bu tuhaf bir şeydir, ama yaşanması iyi olan şeylerle geçirilen güzel şeyler çabucak anlatılır ve dinlenmesi pek keyifli değildir; öte yandan rahatsız, yürek oynatan, hatta dehşet verici şeylerden iyi bir hikaye çıkabilir, her halükarda anlatılmaları uzun sürer.
"Gözleri olanlar, görmenin mutluluğunun farkında değiller," dedim nihayet.
"Ama gözleri olmayan ben, işitmenin mutluluğunun farkındayım," dedi bir anda.