Nurrr...

Nurrr...
@1_Kitapsever
Zaman beni haklı çıkardığında, hala yaşıyor olmak istiyorum. !
İnsan kötülüğü bilmese ne kadar mutlu olurdu!.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların zaman zaman icat etmekten hoşlandıkları temelsiz itirazlar olmasa birçok şey kolayca halledilebilirdi. Çocukluğumuzdan beri, "Bunu yapamazsın," diye tekrarlandığını işittiğimiz için yapmak istediğimiz bir şeyi yapmaktan kaç defa alıkoymuşuzdur kendimizi...
Sayfa 16·Kitabı okudu
Nasılsın? Bunu sana yazmaya beni neyin zorladığını bilmiyorum, yalnız, ne bileyim, fena halde sıkılıyordum, aklıma geldin, aldırmayıver, zaten sen aldırmazsın.
Büyük şehir, ısınamadım sana. Gürültünü sevmedim. Acelesi nedir bu insanların? Gelirler, giderler.
Istırabı derinlerine indikçe sevincimizi kaybetmek korkusu kalmadığı için, yeni bir sevinç başlıyor: Istırabı ilacı ıstıraptır. İkisinin hasıl-ı zarbı: Sevinç.