Bir Kitap Bin Hitap

Bir Kitap Bin Hitap
@1_kitapbinhitap
Okumak öğretir öğrenmek yüceltir.
Reklam
Öğretmen, 2 öğrencisine birer sepet verir ve bahçeye elma toplamaya gönderir. "En tatlılarını getiren mezun olur" der. Öğrenciler 1 saat sonra dönerler.. Biri, arkadaşının sepetine yan gözle bakıp kendi getirdiklerinin muhteşem göründüğünden emin olmanın rahatlığıyla koyar sepetini ortaya.. Herbiri tornadan çıkmışcasına pürüzsüz, muazzam.. ve güzeldir.. Ardından diğeri koyar sepeti.. Eğri büyrü, kötü görünümlü, ezik, tomurcukken yağmur değmiş, yaralı bereli ne kadar elma varsa toplamıştır.. Öğretmeni "Yolun açık olsun mezun oldun" der ve uğurlar öğrenciyi.. Diğeri "Nasıl olur!" diye hayıflanır, bir kendisinin birde giden öğrencinin elmalarına bakarak... Öğretmen çakısıyla birer parça keser; bir onun harika görünümlü elmasından, birde giden öğrencinin elmasının bereli kısmından.. "Tat" der, "En tatlısını dedim, kabuğu en güzelini değil" diyerek uzaklaşır.. Gerçekten üzerine dolu değmiş bir meyvenin o kısmını koklayın ve tadın, bal gibidir. -Yaralanarak- büyüyor, yaralandıkça tatlanıyoruz....! Yollarımız iyi insanlara çıksın.💖💖. Alıntı
... Gizli Özne isimli okura yanıt verildi
Bir Kitap Bin Hitap
Teşekkürler. Tekrar paylaşım içinde ayrı teşekkür ediyorum. ☺️
Hicri yeni yılımız ve Muharremi Şerif ayımız mübarek olsun...
Aziz milletimizin ve tüm İslam âleminin hicri yeni yılını tebrik ediyor; batıldan Hakk’a, yalandan hakikate, zulümden adalete ve nefretten merhamete hicret etme şuurunun gönüllerimizde her daim diri kalmasını Yüce Allah’tan niyaz ediyorum. Prof. Dr. Ali Erbaş
Bir Kitap Bin Hitap
Amin.
Beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa, bundan böyle ayrı yazılalım.
Bir Kitap Bin Hitap
Ayrılıklarda sevdadandır demiş bir şair