Evet, sizi anlıyorum. Siz de aşkta gurur yandaşısınız, ama düşünün ki böyle sevenler, her zaman yitirirler. Yaşam olabildiğince çok hoş duygu toplamaktan oluşmuştur. Bu hoş olasılıkları boş onur inadıyla harcamak, hiç doğru bir şey değil. Siz, ilk bakışta, bir genç kız kadar gururlu ve duyarlısınız. İşte bu yanlış!