Beste

Beste
@1beeste
Çünkü ışık değerlidir, ama bedelini oyulan iki gözümle ödeyeceksem hiçbir değeri kalmaz.
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben çocukken, babamın ağzından duyduğum en ağır sıfat “kaba” idi. Çünkü onun gözünde bir insanda, bir harekette, bir tavırda, bir sözde görülebilecek en affedilmez kusur buydu. Kibarlığa, nezakete, ruh inceliğine tapan bir adamdı. Bu tarafı bana fazlasıyla miras kalmış.
Edebiyat
Yalnızlık sanki fiziksel olarak göğsümün üzerine çökmeye başlamıştı.
1000Kitap

Beste

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
2022 2. kitabı
Ömer Hayyam
8.3/10 · 27,9bin okunma