Yaşama amacı,yani benim amacım,benim hedeflerim,hayatta beni yönlendiren ödüllerin hepsi artık çok saçma geliyor.Saçmalıkların peşinden gittiğimi,sahip olduğum tek hayatı harcadığımı düşündükçe korkunç bir çaresizliğe kapılıyorum.
Kendilerinden hoşlanmadıkları halde başkalarını,kendisi hakkında iyi düşünmeye ikna edenleri çok gördüm.Bunu başardıklarında kendilerini iyi hissediyorlar.Ama bu yanlış bir çözüm.Bu başkalarının otoritesi altına girmektir.Sizin göreviniz kendinizi kabul etmek;benim kabulümü kazanmanın yollarını bulmak değil.