İmandan daha büyük bir feragat var mıdır?İman olmadığında sonsuz sayıda çıkmaza girildiği doğrudur.Ama hiçbir şeyin sonunun hiçbir şeye çıkmadığı;evrenin hüznümüzün bir yan-ürünü olduğunu bile bile,bu ayak sürüme ve kafamızı yere göğe vura vura ezme zevkinden kendimizi niye mahrum edelim?