p

p
@1dosto
Artık ne arzum kaldı ne de kinim. İçimdeki insanı yitirdim. Kaybolsun diye de bir yere bırakıverdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dün sizin gibiydim, yarın benim gibi olacaksınız!"
İnsanın en büyük felaketlere bile hazırlandığı , "Ne olursa olsun, usandım, boğuluyorum!" dediği,ölüme kadar her şeyi kabul ettiği zamanlar vardır,ben o haldeyim.
yazmazsanız ben yine ruhumun gecelerinde yalnız kalır ve karanlıklarıma çekilir ve düşünür, düşünür ve susarım Mebrure Hanım.
Layık olmadığım şu durum için ağlıyorum. Size vermek istediklerimi verecek, Ne de sizden alacaklarımı alabilecek güce sahip değilim.