"Hatırlıyorum da beş altı yaşlarımda küçük bir çocukken annem evden ayrıldığında o kadar korkardım ki onun yatak odasına girer, eşarplarının ve geceliklerinin olduğu çekmeceyi açar yüzümü onlara gömerdim, böylece onun kokusunu alırdım. O duyguyu, annemi bir daha hiç göremeyip geriye kalanın sadece kokusu olacağı duygusunu çok canlı biçimde hatırlıyorum. Bir yetişkin olarak bu anılarımı annemle paylaşarak böylece onun da çocukken aynı şeyi yapıp yapmadığını öğrenmek istedim ve onun da annesi evden çıktığında yüzünü annesinin kıyafetlerine gömdüğünü öğrendim."