Bir fikrə birdəfəlik özünü inandırmalıdır ki , dünyada heç kəs heç kəs üçün yaşamır . Heç kəs heç kəs üçün ömürlük yas saxlamır . Hər kəs yalnız özünü fikirləşir və özü üçün yaşayır .
"Sana bir sır vermek isterim.Başınıza ne zaman üzücü bir olay gelse "Allah'ım senin seçtiğin benim de seçtigimdir, inanırım ki sen en iyisini bilirsin" derim."