1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
Gel seninle bir daha ağlayalım; yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanamayacaklara..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaderini çizerken cetvel kullanamazsın...
Kadın karar verene, erkek anlayana dek ömür bitiyor.
Seni sevmek, Bütün kitapları Okumak gibiydi. Beni bir gecede Cahil bıraktın...
İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa.