1K Batman Okuma Grubu

1K Batman Okuma Grubu
@1kbatman
Ben garip bir derviş, Sen ilmimin doruğu. Güzel etkinlikler için takipte kalın güzel dostlar.
İnsan elbette konuşmak istiyor .Dert yanmak haklı çıkmak istiyor. Fakat kelimeler insana ihanet ediyor .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Siz yükselmek isteyince, yukarı bakarsınız. Bense aşağı bakarım, çünkü yükselmişim.
Günaydın 1K Batman Okuma Grubu ailesi. Sizden bir ricamız olacak. Etkinliklerimize biran önce başlayabilmemiz için olabildiğince çok batmanlı üyelerimize ulaşmamız gerekiyor. Ve bunda en büyük desteği siz sağlayabilirsiniz. Lütfen takip ettiğiniz veya sizi takip eden kitap sever batmanlı üyeleri bize yönlendirin. Bir kişi de bir kişidir. Sayenizde kısa süre içinde başlayacağız. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederiz...
Bu dünyanın kuralları güzel kadınları bağlamaz.
Kitap okumayı birbirine bulaştıran güzel insanlar tükendi mi geriye bir şey kalmıyor...