Biliyor musun? Az az yaşıyorsun içimde
Oysaki seninle güzel olmak var
...
Görüyorsun ya bir sevdayı büyütüyoruz seninle
Sana değiniyorum, sana ısınıyorum, bu o değil
Bak nasıl beyaza keser gibi yedi renk
Birleşiyoruz sessizce!
Gittikçe unuttum o kadar insan sevdim de;
Çekik gözlü, kıvırcık saçlı, düz beyaz yüzlü o kadar
Diyorum elleri nerde? Benimkisi bu bu...
Hani o büyüyecek sevgiler? Şimdi de yok mu?
Yok denecek bir şey ama var var...