Rabia

Rabia
@1lavinya
Yaşamımız diyorum bulanık bir su gibi.
İnsan, gittikçe daralan dünyasında neden mutsuz? Herkes artık gereğinden fazla büyüyor da onun için mi?
Sayfa 41
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niçin durup dururken yalan söyleme ihtiyacını duyuyorlardı?
Edebiyat
"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeylerde var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atmayacağı şeyler de var..."
Sayfa 63
Edebiyat
"Birden Nasıl yalnız olduğumuzu anladım Kimseler yoktu..."
Şiir
Kim çizebilir senden başka senin yaşamını.
Sayfa 57
Edebiyat