"Dün verdiğin hüküm hakkında düşünüp doğrusunu bulursan, o hükümde ısrar etmek seni hakka dönmekten alıkoymasın. Hakka dönmek batılda devam etmekten hayırlıdır. "
-Doğru aslında bu dünyaya hiç gelmemek de vardı. Yüz yıl sonra sokakta gezen insanların hiçbiri kalmayacak ha?
- Kalmayacak , yerine yenileri gelecek.
-Yüz yıl daha yasam , ölümden yine korkacaktım.
-Korkacaktınız.
- Siz de Korkuyor musunuz ?
- Evet , ben de korkuyorum.
- Ölmek istiyor musunuz ?
- Hayır, hiç istemiyorum ama öleceğimi biliyorum.
-Ben de ....
- Dünyada yaşayan tüm canlıların ortak sorunu bu.
Doğuyor az ya da çok yaşıyor sonrada ölüyorlar.
- Ne hüzünlü değil mi ?
- Evet çok hüzünlü Şule hanım. Diğer canlılardan bizi İnsanların en önemli farkı öleceğini bilerek yaşamasıdır.Ama diğer canlılardan öyle büyük farklarımız var ki buna değer doğrusu.
- Peki ya bu günahlar ne olacak ? ben acaba Günahkar biri miyim?