📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ali Safa Bey hayat savaştır diyordu. Daha çok,daha çok toprak.Hayat savaş değilse hiçbir şey değildir. Toprak savaşıysa,savaşların en kutsalıdır.İnsanoğlu bu dünyada bir de savaşmıyorsa,ne işe yarar? Ottan çöpten ne farkı olur?
Bundandır şöyle denmesi:
Yol yücedir, Gök yücedir,Yer yücedir ve insaoğlu yücedir.
İşte bunlardır dünyadaki en yüce dört şey,
insanoğlu da bunlardan biri değil mi?
İnsanoğlu Yer'i,Yer Gök'ü ve Gök ise Yol'u takip eder.
Yol'un neyi takip ettiğine gelince,bu yine kendisidir.
GATA'nın rehabilitasyon merkezi bölümündeki fizik tedavi salonunda herkes kendi hareketlerini yapıyor ve bir yandan da sohbet ediyorlardır.
Tomris: Banuhan, dizi bitiyor mu?
Banuhan: Biri biterken öbürü başlıyor.
Tomris: Hayırlısı, ben seviyordum bu diziyi.
Bahadır: Ben de seviyordum.
Banuhan: Ay, sen sevmesen hatrım kalırdı. Hem sen söyle, projeler ne alemde?
Bahadır: Çalışıyoruz.
Banuhan: Bana yazdığın kadar kod yazsaydın şimdiye bin kere bitmişti.
Tomris: Doğru vallahi.
Bahadır: Yan gazi, yan.
Tomris: Gaziyan demişken, arkadaşlara benden selam söyle.
Bahadır: Güvenlik nedeniyle görüşemiyoruz.
Tomris: Nedenini sormuyorum.
Bahadır: Sorma.
Tam o sırada, Fatih salona girdi. Yüzündeki gülümseme, diğerlerini de rahatlatıyordu.