Beni aldattığı için değil, beni onsuz bıraktığı ama daha da önemlisi, giderken kıymetli bir şeyimi de yanında götürdüğünü anlamadığı, anladıysa bile dönüp arkasına bakmadığı için vazgeçtim.
Kendini tanımadan, ne istediğini bilmeden ciddi ilişkilere girmek, bir insanın hem kendine, hem de karşısındakine yapabileceği en büyük haksızlıktır!
Çünkü ne istemediğini bilmek çok kolay, fakat ne istediğini bilmek çok güçtür!
Ne ben eskisi gibiyim artık Ne de hayat eskiden önümde uzanan o uzun, güneşli yol. Yolun gittikçe kısaldığını, göğün usul usul karardığını anlayan herkes gibi, nicedir hep geriye doğru yürümeye, handiyse kaçmaya uğraşıyorum. Her fırsatta maziyi ortaya dökmeler, kırılıp dökülmeler hep bundan.