Berfin'e Notalar 31.03
📌:Benim can yaramı sar gülüm çünkü, Derin bir nefes ki Aşk sana benzer🤍
Biraz Hâsbihâl..
Bazen sözler kâfi gelmez sînedeki sancıya, gözlerdeki yorgunluğa, Göğüs kafesinde her gün defalarca kez çırpınırcasına atana.. Tabi Dünya Aslında öğretmişti gerçek yüzünü anne karnından çıktığımızda :) Tertemizdik, ama ağlıyorduk hep.. Şimdi Büyüdük. Yürekler yorgun, vicdanlar körelmiş, Gözler'den düşen onlarca minik bir gözyaşı.. Ne acaibtirki Gülüyoruz.. :) Herkes biraz başkası olmuş,Gözler körelmiş, kalpler vicdana seslenmiyor artık.,Kulaklar Hakk'ı duymaz olmuş.. Sorsanız İnsan diye sokaklarda geziniriz hepimiz değilmi..? İnsan dediğin nedirki Dilrûba :) Bir avuç toprağın içinde sayılı nefes ve sayısız heves.. İyiki Gece Var.. Yoksa insan Hüznü'nü nasıl yaşayabilir ki..? Nice geceler var içinde binlerce Âh gömülü.. Nice geceler var içinde kaç tane yaşayan ölü var.. Ama Bak Yaradan Ne güzel Yaratmış Ay'ı Dilrûba ; Kulum hangi gecede kaybolursan kaybol ışığım, yardımım,yol göstericin hep seninle der gibi.. İnsanlar Fani'dir göçüp gider.. Sen Ruhunda sonsuzluğu bulmaya bak, Yaradan Göğsünde Saklı..✨️🌙 31.03.26 22.25.. @Mhrir_
Duygu ve Düşünce
Reklam
-adı aşk cinayeti
ah bebeğim kolay mıydı gitmek, yapamıyorum sensiz olmuyor, vuruluyorum yine olmaz hayallere, geçer dediler geçmez acısı anlamsız sözlerdeyim bu akşamda, bebeğimdin gözümden sakındığımdın, sen ayrılıkla aşkımıza cinayet işledin, cinayet masasında sebebi sevmekti yazılı bebeğim bebeğim hangi duyguyla işledin , sebebi neydi değdi mi günahını ikiye katlamaya, kurşun silahtan çıktığında döktüğün, göz yaşının altında vardır bi sebebi, neden işledin bu günahsız cinayeti, suçum seni çok sevmemiydi… -turna 31.03.2026
Şiir
31.03'ten önceki tüm zamanlara...
••• "Bazı anlar vardır geri dönmek için bir ömür verilir... Ama zaman, pazarlık yapmaz.." (6012m..) •••
-Bırakıp Gidesim Var Her Şeyi
Bıraksam diyorum her şeyi , Şiiri , şarkıyı , işi gücü,üniversiteyi, Çekilsem diyorum inzivaya, Hatırlanmasam yazdığım şiirlerle, Unutulsa diyorum olmuyordu bazen, Hayallere kavuşmak istesem hep yardımı, Vurgun yedim yolumu kesitler olmadı, Bozguna uğradım ömrüm geçtikçe, Gerekirse bir bıçak darbesi yedim sırtıma, Yaşadım kavgayla gürültüyle, Sessizlikteydim ıssızlıkta, Yaşamak istedim delice şiirlerimle, Gene sıkıntı gene dert oldum şimdi hastalık sahibi, Kaldımı artık genç yaşımda direnecek gücüm, Hüvelbaki işte kaderse kader yazılanı çekmek muradım, Tehdit edildim pusularla yenilmedim ayaktaydım, Kendimde yeni moda şimdi tansiyon şeker, Aman dur tatlı yeme nidalarıyla geçiyor ömrüm, Hep açan güllerdendim şimdi ömürüm solmuş gülüm, Baş eğmedim hep diktim takdir gördüm o halimle, Yedi bitirdi zaten bu derler onu dediler diye, Küllere karışıp gidesim var buralardan, Ardımda kalsın büyük yangılar ve kekeme seyirciler, Kukuma kuşları yedi sorgularda beynimi, Kaç gece sancıyla geçti hücremde soğuk günler, Peh geçmişte kaldı o günler ayazda ömrüm şimdi, Uzaklara gerekirse tuzaklara koşup gidesim var, Son baskında kaçtım kendime bağırarak, Ölümle yüzleştim onada dikleştim yorgunum, Şimdi bir köşede yaptıklarımı hatırlayıp yıkılıyorum,
Şiir
Kadıköy 31.03.2026
İstanbul
Reklam
Reklam