Gogol'ün burnu okunmaya değer saçma span bulduğum bir kitaptır. Dolu zamanları değerlendirmek için birebirdir. Ortalarda gezip duran bir burnun hikayesini anlatır. Bu burnun rahmetli amcamın çenesine kadar uzanan burnu olduğu rivayet edildiğinden ailecek bayramlarda gittiğimiz mezarlık ziyaretlerinde amcamın mezarının başında yasini şerif yerine bu kitabı okuruz. Yasini şerif yerine bunu okumayı daha mantıklı bulurum çünkü rahmetli amcam arapça bilmezdi, gerçi Rusça da bilmezdi ama biz çeviri kitabı okuduğumuz için anladığını düşünüyorum. Kısacası zaten toplasan beş on sayfa bir hikayedir, tuvalet molalarında okunur, afedersiniz işiniz biraz uzun sürerse tek molada bitirilebilir. İyi okumalar dilerim