Pluviofil

Pluviofil
@3357_
"Sonuçta "dedi yaşça büyük arkadaşı ,"herkes dışlanan azınlık tarafında olmaktansa,dışlayan çoğunluk tarafında olunca rahat ediyor.Karşı tarafta olmadığı için seviniyor.Hangi çağda, hangi toplumda olursa olsun temelde aynı.Çoğunluğun içinde olunca,eziyet haline gelen şeyleri düşünmeye gerek de kalmıyor."
Sayfa 117·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam

Pluviofil

, bir kitap okudu
8/10
·470 syf.·
6 günde okudu
·
2024 17. kitabı
Haruki Murakami
8.4/10 · 3.538 okunma
Tanrı'ya inanıp inanmadığımı sordu.Hayır,dedim.Hoşnutsuzluk içinde yerine oturdu.Bunun mümkün olmadığını her insanın,hatta ondan yüz çevirenlerin bile Tanrı'ya inandığını söyledi bana.O öyle inanıyordu,bundan bir an şüphe etse hayatının anlamı kalmayacaktı.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı

Pluviofil

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.·
7 saatte okudu
·
2024 16. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,3bin okunma
Yaşamın amacı alışkanlıktı,rahatlıktı. Çoğunlukla çabadan ,yenilikten korkuyordu.Ne kolaydı onlara uymak!
Sayfa 52 - C.·Kitabı okudu
Alıntı