Anna Karenina kitabın yaklaşık dokuz yüzlü sayfalarına geldim. Kitap beni gerçekten çok yordu. Bu konuda benimle aynı durumu yaşayan okurlar var mı? 
Yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyorum. Kitap Tolstoy’un efsane bir eseri ama edebi olarak okurken tükendim.
Gökyüzünün ortasında, tam başının üstünde duran ve tuhaf bir sedef kabuğa benzeyen beyaz bulutlara bakarak, " Ne kadar güzel!" diye düşündü.... Syf: 363 Lev TolstoyAnna Karenina