Uzun zaman önce okuduğum bu kitabı çevremde kim varsa zorla okuttum...Bu deliliği yaptım ve okumam diyenlere çocuk gibi küstüm...
Bu kitap yazarımızın kitapları arasında ilk okumuş olduğum kitaptı.Her sayfası duygusal tarafımı ortaya çıkardı fakat çok şey söylemek istemiyorum çünkü okurken o heyecanı tatmanız lazım okumayan hala kaldımı ?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı nezaman aldığımı inanin hatırlamıyorum ama bir türlü bitirememek neyin mesajı? Gerçekten inanilmaz bir şey ama inat ettim okuyacağım okuyacağım...
Bu kitabı sabahlayarak 1 günde bitirdim desem? hahah evet bu oldu inanilmaz bir merakla okudum okudum ve şok olacağım sayfada kalakaldım aklıma hiç öyle olacağı gelmezdi :) çok üzüldüm çok sevindim ama bir şey var ki doktor hanımın annesi bana cinnet geçirtti böyle bir paragöz kadın olamaz arkadaş bu nedir yahu ahhh bu anneler bazen nerede ne konuşacaklarını yapacaklarını bilmiyorlar bu kitapta anneye çok çok kızdım yazarımız kendisine bağımlı yapacak nitelikte okuyunuz..
Ateş ve Ecrin ile harika dakikalar geçiriyoruz bozmayınız :)
Ateş'in inatçılığı beni çıldırtttııı Ecrin'in ise zor bir kadın olması gerekirken yelkenleri suya anında indirmesi beni fıtık etti bakalım neler olacak okuyoruuuuz efenim..
FMA'ın kitaplarını hep severek okuduğum için bazı aksiyon dolu sayfalarını geçtiğim bir kitap olduğunu söylerken açıkçası üzülüyorum fakat şöyle bir baktığımda Tuğçe ve Karahan beyin çekişmeli hallerini gülümseyerek okudum son sayfalarına kadar merak ve heyecan ile kitap elimden düşmedi ama bazı yerlerinde inanilmaz sıkıldım sanırım aksiyon sevmiyorum...ama ama FMA yazarımızı sevdiğim için bu ufak sıkılmamı unuttum gitti.. :) tavsiye edebilirim