Mustafa GEZER

Mustafa GEZER
@38Mustafa
Kitap düşkünü bir garip...
Bazı hallerde nasıl ayan beyan gümüşse sükût, bazı hallerde de tanım gayet berraktır; susan alçaktır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şeyin değeri bazen kişinin elde ettiği değil, onun için ödediği şey de, yani maliyetinde yatmaktadır.
İnsan, kendi duygularının esiridir ve büyük yıkımlar, büyük beklentilerin final sahnesidir, biliyorum.
Bir hayatım daha olsa, korkmadan dokunmak için yaşardım onu. Bir keklik beslerdim ellerimle, varsın uçsun sonunda. Bir çiçek büyütürdüm, varsın solsun sonunda. Bir omuz ısıtırdım, varsın gitsin sonunda. Dokunurdum. Ben eriyene dek, o eriyene dek, biz hiçleşip karışıncaya dek bu derin boşluğa, dokunurdum. Ama yok bir hayatım daha. Bir hayat daha yok... Yok
Sayfa 350 - Everest Yayınları·Kitabı okudu
Birbirine dokunan elleriniz, bir kitabı aralayan parmaklarınız, şarkı söyleyen dudaklarınız, ince tebessümleriniz, çiçekli sevinçleriniz, heveskâr hayalleriniz, kırılgan kalplerinizle siz ve sahilleri döven köpük köpük dalgalarıyla ardıç ağaçları, ötücü kuşları, şaşkın sincapları, sabah serinlikleri, öğlen güneşleri, akşam rakıları, kırmızı kirazları revnaklı yıldızları, her defasında muhakkak sabaha uzayan geceleri ile dünya, ne güzelsiniz. Kahraman, korkak, şefkatli, ahmak, geçici, az sonra eriyecek bir kar tanesi kadar geçici ama ne güzelsiniz...
Sayfa 350 - Everest Yayınları·Kitabı okudu