Benim asıl kızdığım şey, en sinirli anlarımda bile içimde bir öfke ya da hıncın bulunmaması, bütün cartcurtları yalnızca gönlümü hoş tutmak için yapmamdı. Öfkeden ağzım köpürmüşken biri biraz gönlümü alsa ya da önüme bir bardak çay sürse hemen yelkenleri indirirdim.
"Bazı akılsızlar dünyanın bir yaratıcının elinden çıktığını söylüyorlar. Dünya'nın yaratıldığı görüşü yanlıştır, reddedilmelidir. Dünya'yı Tanrı yarattıysa yaratılıştan önce neredeydi? Şunu bil ki Dünya yaratılmış değildir. Zaman gibi Dünya da yaratılmamıştır. Bir başlangıcı ve sonu yoktur ve kurallara bağlıdır."