Kitap absürtlülerle dolu. Birçok yerinde kahkahami durduramadım desem yalan olmaz. Yaşar karakteri o kadar içinizden birisi ki asla yadırgadım. Kitapta sistem yergisi olduğunu da unutmamak lazım
Benim de içimde, benim içimde bile, evrenin nefes alan bu parçasının içinde, bazen tutkunu dönüp duran sarsıntılaryla ortaya çıkan dünyeviliğe ait her şeyin içinde bulunan o gizemli volkanik öz yapıp tutuşuyordu, demek ki ben de yaşıyordum, canlıydım, kötücül ve ateşli hazları olan bir insandım