Said
Takip Et
Said
@44Said
Sıkı Okur
The Highlighted lines of my Library.... Mal/Home: Batman+Southampton
208 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Kitleler Psikolojisi
Gustave Le Bon
Antolojîya Helbesta Nû Ya Kurmancên Başûr
Xelil Duhoki
Charlie û Febrîqeya Çîkolatan
Roald Dahl
Superintelligence
Nick Bostrom
Victor Frankenstein'ın Vaka Defteri
Peter Ackroyd
507
Kitap
17
Takip edilen
159
Takipçi
16
İnceleme
673
Alıntı
167
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Ceren
@cgacemir
·
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için.
Johann Wolfgang Von Goethe
Edebiyat
Said
Okunacak kitaplarin sayısı o kadar arttı ki bu iki ömür de yetmeyebilir.😅
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
daha fazla
Medine Berra Subaşı
@Medine1967
·
Okuyupta etkisinde kaldığınız kitap önerir misiniz?
Kitap Önerisi
Said
Yitik Cennet - Sezai Karakoç
`A
@__Aleyyy
·
`Müslümanlar, halen dünyanın her yerinde kendilerine ait olmayan bir hayat tarzı içinde yaşamaktadırlar.
Kitabı okudu
Alıntı
Müslümanca Düşünme Üzerine Denemeler
Rasim Özdenören
Said
Mehmet Akif Ersoy'a Avrupa ziyareti dönüşünde sorulan “Avrupa nasıl?” sorusuna “Ne olsun, gördüğüm kadarıyla işleri var dinimiz gibi, dinleri var işimiz gibi!” cevabını verir.
Takip Önerileri
`A
@__Aleyyy
·
Kitap okumaya başladığımdan beri içimdeki o his...
Bildiklerim ,bilmediklerimin yanında denizlerin yanında bir damla kadardır.
Kitabı okudu
Alıntı
Abidler Yolu
İmam Gazali
Said isimli okura yanıt verildi
Said
@_1Masiva_ evet o çok mantıklı olmaz. Sadece sanatsal olarak bi estektiklik verir hat . :))
`A
@__Aleyyy
·
Kitap okumaya başladığımdan beri içimdeki o his...
Bildiklerim ,bilmediklerimin yanında denizlerin yanında bir damla kadardır.
Kitabı okudu
Alıntı
Abidler Yolu
İmam Gazali
Said isimli okura yanıt verildi
Said
Pardon . Yeni farkettim... "hatta" diye yazacaktım. Telefonun otomatik düzeltmesi değiştirmiş kelimeyi ve gözümden kaçmış. Yani okudukça o eksiklik hissi daha artıyor demek istemiştim 😅😅
Geri
İleri